De ce credem în Zi de zi mai bine?

Zi de zi mai bine este noul nostru slogan și totodată invitația pe care le-o facem oamenilor care își doresc un stil de viață mai sănătos de a face mici schimbări pas cu pas, în fiecare zi, legate de felul în care se hrănesc, cum au grijă de corpul lor, cum își hrănesc mintea și spiritul, cum își organizează timpul etc. Iar SanoVita este acolo să îi susțină.

Deși sloganul este nou, pot spune că atitudinea Zi de zi mai bine există în SanoVita dintotdeauna. Compania a crescut constant și sănătos în cei peste 25 de ani de activitate pe piața românească pentru că a existat în permanență o preocupare pentru progres: cum putem face lucrurile mai bine, mai eficient, mai de folos pentru consumatorii noștri? Datorită acestei atitudini, suntem unul dintre liderii pieței locale de produse alimentare de origine exclusiv vegetală, un contributor activ la dezvoltarea segmentului prin lansarea de noutăți și o companie care și-a asumat rolul de educator și promotor al unui stil de viață sanătos.

Zi de zi mai bine este și un angajament pentru viitor. Mai mult decât până acum, ne asumăm să fim și mai aproape de consumatori și de dorințele acestora, să le oferim și mai multe opțiuni sănătoase și gustoase de hrană și să deschidem dialogul cu aceștia, astfel încât să putem integra feedback-ul sau nevoile lor în acțiunile noastre viitoare. Dincolo de produse, vom încerca să îi sprijinim pe tot parcursul provocării lor de a trăi mai sănătos, prin idei și informații, povești de succes,  inspirație și sfaturi avizate de specialiști. Totul într-un ton prietenos și pozitiv. Cum de exemplu o facem deja aici: https://www.zidezimaibine.sanovita.ro/. 

Nu în ultimul rând, suntem conștienți că abordarea zi de zi mai bine presupune mult lucru în interiorul organizației la nivel de echipă și o colaborare mult mai strânsă cu furnizorii și partenerii noștri de distribuție, în acelasi spirit. Nu va fi mereu ușor, ne vom lovi și de obstacole, dar încercăm să le luăm pas cu pas, cu încredere că întotdeauna există cel puțin o soluție.

Mircea Stoica, Director General