Mic dejun pentru cină

Știi acel moment când ai parte de un mic dejun atât de bun încât parcă ai vrea să îl ai şi mâine dimineață? Şi de ce nu, chiar şi la cină dacă se poate? Sfatul nostru în această situație? Go for it! Mai ales dacă se pliază pe planul tău de a adopta o alimentație sănătoasă și crezi că îți asigură toți nutrienții de care ai nevoie.

Știm că sunt persoane printre noi care de multe ori sar peste micul dejun și sperăm că nu o să facă asta pentru mult timp, deci asta e șansa lor de a vedea cum este acea rețetă de omletă cu tofu pe care o tot laudă prietenii lor. Așadar, dacă nu ai chef să gătești prea mult și vrei să faci o schimbare și să te abați de la cina tradițională poți încerca niște rețete ușoare pe care le faci de obicei la micul dejun. Am strâns și noi o parte din rețetele noastre preferate – iată cinci dintre acestea:

Omletă din tofu cu legume

Cui nu-i place o omletă bună? Mai ales una care nu conține grăsimi pe care trebuie să le dăm jos alergând sau mergând la sală. Oricum, lăsând aceste aspecte la o parte, această omletă sigur nu te va face să regreți că ai ales să o faci în locul obișnuitelor rețete de la cină. Te lăsăm pe tine să descoperi dacă e mai bună ca varianta făcută cu ou!

Porridge cu 5 cereale

Deși mulți dintre noi tind să nu includă porridge pe lista de mâncăruri preferate, te asigurăm că această rețetă îți va schimba părerea. Pe lângă faptul că este foarte sănătoasă – că doar e făcută cu cinci tipuri de cereale! – arată și foarte bine, iar de gust nici nu mai vorbim! Numai să nu uitați să adăugați sâmburi de rodie pe deasupra. Cine știe, poate când o să îl mănânci o să te simți ca în Dinner at Tiffany’s!

Clătite din cartofi dulci și linte

De obicei asociem clătitele cu ceva ce mâncăm atunci când vrem ceva dulce, nu la micul dejun sau cină. Însă ce spui de o rețetă de clătite sărate pe care le poți mânca când dorești tu? Nu te lăsa păcălit de cartofii dulci din titlu pentru că cu aceste clătite merg cel mai bine cu un sos de roșii, nu cu gem.

Granola cu müsli

O rețetă de mic dejun care pe lângă faptul că e foarte ușor de făcut îți dă și frâu liber imaginației. Poți asambla această rețetă cum îți dorești, de exemplu în loc să pui un strat de granola și apoi unul de iaurt vegetal poți pune unul de granola, apoi zmeură și iaurt vegetal. Te poți juca și în alte moduri, îl poți asambla într-un borcan, într-un pahar sau în orice altceva ce crezi că se potrivește. Ce putem spune, această rețetă este, printre altele, și estetică…!

Budinca din fulgi de ovăz cu fructe

Nu avem cum să nu adăugăm o rețetă de budincă în listă. Doar știm cu toții cât de versatilă e budinca, o poți mânca la micul dejun, ca gustare sau ca desert. Până și cele mai pretențioase persoane vor fi încântate de această rețetă care pe lângă faptul că e gustoasă, mai e și sănătoasă.

Chiar dacă cerealele cu lapte și iaurt merg cel mai bine în prima parte a zilei, energizându-ți organismul și conferind sațietate, pot fi o alegere bună și pentru cină, mai ales atunci când ai nevoie de un plus de energie pentru sport, diverse proiecte sau pentru examenul ce se apropie cu pași repezi. Iar atunci când se consumă cu câteva ore înainte de somn, îndeplinesc și mai mult exigențele nutriționale sanogene.